onsdag 29 april 2009

Onsdag

Åh solen skiner de är underbart att kliva upp då, dock gruvar jag mig för vilken temperatur vi kommer ha här inne ikväll får jag gissa ligger den nog på 26 grader..
Men nu är de inte länge kvar innan vi flyttar och slipper de, då kan man gå ut på altanen och lägga sig och sola istället de är nice.
Idag ska jag städa undan här hemma och sen sätta mig ute och njuta får se hur länge jag står ut i värmen bara :P

Ikväll är de valpkurs ska bli intressant att se hur Lexie beter sig ikväll hon kommer nog bli alldelens hyper om jag känner min lilla dam rätt men som tur är brukar hon lugna sig rätt fort.
Tråkigt nog kan inte Nina följa med då hon jobbar men Mithra får åka med husse istället de ska nog gå bra :)

Idag är Rikards sista jobbardag och han är nu ledig en vecka, känns otroligt skönt vi ska passa på att packa en hel del under den här tiden eftersom de här förhoppningsvis är hans sista ledigvecka innan vi flyttar...

Nu ska jag fika sen börja göra de viktigaste!

1 kommentar:

Nina sa...

Önskar er ett stort lycka till ikväll :) Känns så surt att jag ej kan följa med, men vi får hoppas att Daniel klarar sig :P

Hörs sen!

Puss Puss