torsdag 2 april 2009

torsdag

trodde inte de kunde bli värre men tji fick jag, ännu en i stort sett sömnlös natt och idag har de känts som att jag skulle gå av finns inte ord för hur ont de gör..
Tabletterna jag fick igår hjälper inte och tårarna rinner hejdlöst de gör alldelens för ont..
Har ringt runt halva NUS för att försöka få hjälp innan en underbar sköterska på sjukvårdsrådgivningen äntligen hjälper mig och hänvisar mig tillbaka på akuten, ska försöka ta ännu en tablett men hjälper inte den heller får jag åka tillbaka känns som otroligt onödiga pengar men just nu skulle jag kunna betala miljoner för att slippa de här..

Förstår inte vad som är fel? citodon har alltid hjälpt mig jag har aldrig varit med om att de inte ens lindrar ja ett som är säkert de är att så här kan jag inte ha de, min kropp orkar inte mer...

Update senare...

3 kommentarer:

- sa...

hoppas det löser sig för dig, så du inte går runt och har ont, för jag vill att du ska få njuta varje dag av graviditeten :)

Carina A sa...

Men Gumman....fy va jobbigt...hoppas du får nån hjälp...Kram

Pia sa...

Men vännen.. Låter inte roligt alls, stackare! Hoppas du får hjälp & börjar må bätte snart! Många kramar!