torsdag 7 maj 2009

en vecka senare...

Har nog aldrig tidigare haft så långt uppehåll på bloggandet, detta är inget frivilligt utan för att Lexie våran älskade skatt har tuggat av laddar kabeln till min dator dom är ju söta :)

Vi har börjat flytta så smått, just nu lever vi i ett flytt inferno kan man lugnt säga kartonger överallt och de mesta är nerpackat ska bli så skönt när hela flytten är avklarad..

Igår va vi på valpkursen med Lexie hon var otroligt duktig och skötte sig över förväntan vilket gjorde mig glad, hon är en pärla att jobba med..
Dock har hon glömt bort Stå lagomt till helgens utställning så nu tragglas de i ända jag hoppas hon vill visa upp sin bästa sida i Boliden...

Imorrn ska jag till barnmorskan skulle igentligen dit i tisdags men då hade hon skrivit fel i sin kalender och de blev inget av så de blir imorrn istället...
Vi går även in i V.24 helt otroligt vad tiden går fort känns som att de springer iväg men de är samtidigt skönt...

jag har hittat bilder på Lexies syster Duracell av en slump på nätet ska på nått sätt försöka få tag i dem som äger henne och hoppas på att få se fler bilder av henne, hon och lexie verkar se helt olika ut iaf på dom två bilder jag hittat!

Nu ska jag och Lexie återgå till tv tittandet för att sen bege oss mot sängen och mysa med de bästa jag har, Rikard!

Kram på er!

Inga kommentarer: