onsdag 19 augusti 2009

Torsdag

Tidig uppklivning igen vi är alldelens strax på väg till Barnmorskan och sen beger vi oss ner till Bjästa och fixar vårat barr på huvudet.
Måste säga att de känns något tröttsamt men samtidigt skönt men helst av allt hade jag velat ligga i sängen och dra mig halva dagen efter en natt med väldigt lite sömn..
Men de får bli senare nu har vi inte tid, jag måste sminka mig och packa ner lite grejer innan vi ska åka om mindre än en timme..
Då man sen ska ha med sig en tredje person i form av en liten knodd lär de ju vara ännu mer stressigt på morron och då måste man verkligen tänka till vad som behövs ha med, de tar nog ett tag innan man lär sig...

Så hur tror ni jag ser ut i eftermiddag då jag kommer hem? kanske är de en helt annorlunda Frida, nej då håll er lugna de blir en mycket fräschare Frida men jag håller mig inom ramarna, om inte min kära syster har andra planer!

Kan ju kanske uppdatera med en bild från min telefon ikväll, den är för övrigt underbar I just love it ;)

På återseende

Inga kommentarer: