fredag 28 augusti 2009

*Nellie*

Vår älskade skatt är här Nellie föddes måndag den 24e Augusti klockan 10:44 49 cm Lång och hon vägde 3675g. Hon är allt vi någonsin önskat, hon är det vi har längtat efter!





Finns inte tid med någon längre uppdatering jag vill bara meddela att vi har kommit hem och att vi bägge mår bra, jag är fortfarande rätt öm och har en del ont men de är det värt 1000 gånger om. Vi lever just nu i en bubbla, en bäbis bubbla en helt underbar känsla.


Vi har aldrig varit lyckligare.


Tack för alla fina kommentarer, telefonsamtal och sms ni är fantastiska!

6 kommentarer:

Emma Ottosson sa...

Åååå så söt! Grattis till er båda!! Kramar Emma

Anonym sa...

Vilken söt liten tjej!!!
Kram från Maria (som har syster katt till eran Gloria)

Anonym sa...

Grattis och all lycka till er!

Carina A sa...

ÅÅ Jag är så glad för eran skull men det vet ni ju redan =), som jag sa när jag fick den där bilden i mobilen i Måndags: Hon är sååå fin, så rund och go om kinderna =), hon ser verkligen välmående ut...men kan hon annat göra med så fina föräldrar?
Kramiz

madde sa...

åhhh äntligen har du lagt in på eran lilla!! GRATTIS!! Har allt gått bra? kraaam från leia och mig

- sa...

ett stort grattis :) Vad skönt att allt gått bra, många kramar från oss. :)