torsdag 6 augusti 2009

Torsdag

Har inte haft tid att uppdatera förrens nu dagen har varit fullspäckad.
Natten var ingen trevlig upplevelse och för min del kunde jag gärna ha hoppat över alltihop ett tag trodde jag bäbis var på väg ut men som tur var lugnade det ner sig efter några timmar, jag hade otroligt ont och kräktes till och med. Ni som känner mig vet att de är de absolut värsta jag vet så Rikard fick ställa upp och hjälpa till trots att han skulle på jobbet vid två.
Kramperna kom med jämna mellanrum och när dom höll i sig som värst låg jag dubbelvikt, huvva säger jag bara..
Va ju till BM imorse allt såg bra ut magen växer som den ska och alla värden var bra. Vi disskuterade fram och tillbaka och ikväll känns de som att vi har ett beslut om än jag inte har tänkt bestämma mig till 100 förrens på söndag, kommer kännas skönt då de är klart allting så behöver man inte fundera mer hur jag än vrider på de så blir de en stress.
Tror de är svårt för andra att förstå hur jag tänker och känner speciellt då de kommer till sånna här grejer då jag har otroligt svårt att uttrycka mig.
Jag går in i mig själv på nåt sätt trots att jag vet att jag har underbara personer runt mig som lyssnar dagarna i ända om så är så är de så svårt då man inte själv vet vad man vill...

Ja ja nog surrat om de där, imorrn blir en lugn dag vilket är behövligt jag hoppas verkligen jag får sova i natt nu jag behöver de, min kropp behöver de framför allt...

Kram och god natt!

Inga kommentarer: