söndag 9 augusti 2009

Måndag

När vi äntligen kom hem igår efter en underbart trevlig dag i Kasa fanns verkligen inte orken att sätta mig och uppdatera, vi stupade i säng på en gång trots att klockan endast var halv tio.
Nu ser jag fram emot några lugna dagar då jag kan ta de lugnt ordna de sista inför då bäbis kommer och mysa med kattungarna, de har varit allt för mycket på schemat sista veckan så nu behöver jag lugn och ro.

Jag ringde samtalet imorse så nu är bollen i rullning på torsdag ska vi dit, väldigt blandade känslor men väldigt mycket en lättnad. Nu hoppas jag att allt blir bestämt så de ger mig lite ro orkar inte med att gå och fundera och fundera vilket jag alltid gör fram tills att något är bestämt, när allt väl är bestämt då är de lättare att ställa in sig på de och förbereda sig.

Nu ska jag gå och se vars lilla Lexie har tagit vägen, bjuder på en bild på kissebäbis man kan inte annat än bli kär :)


1 kommentar:

Frida sa...

Så otroligt söt liten kisse!! :)
Hoppas verkligen ni får ordning på det där... håller tummarna för er!

Hörs kanske sen! :)
Kram