tisdag 18 augusti 2009

Tisdag

Jag har rint till halva Sverige på morron känns de som, veterinären som inte svarar socialtjänsten och bokat om tiden för faderskapsbekräftelsen och nu sitter jag i kö till Försäkringskassan de lär ju ta 100 år just nu har jag plats 187 i kön, suck.
Vi hade tur och fick tid för faderskaps bekräftelsen imorrn istället för på måndag, hon verkar otroligt trevlig och hjälpsam och förstog absolut att vi ville skriva på papperen innan lillan kommer ut för mig känns de tryggare.
Så imorrn ska vi in och skriva på de, så händer de mig nåt är de Rikard som har ansvar de är något som hela tiden har varit viktigt för mig att han ska vara den som har det och inte någon annan.
Självklart skriver vi på pappren för gemensam vårdnad samtidigt, något annat är otänkbart.

Rikard och Lexie är ute på morgonprommis just nu Lexie såg så nöjd ut när dom gick, hon vet att du husse går ut med henne slipper hon gå i snigelfart utan får leka och busa hela vägen vilket är bra mycket mer lockande än att gå med mig i min takt.

Idag ska jag försöka tvätta lite och städa undan, kanske städa undan lite ute också.

Kram på er

Inga kommentarer: