måndag 10 augusti 2009

Kvälls uppdatering

Klockan står nu på halv tio trots att jag sov en timme på eftermiddan så håller mina ögon på att falla ihop, känns så drygt då jag vet att då jag lägger mig i sängen kan jag iaf inte sova.
Men jag ska se klart lipstick jungle och sen bege mig mot sängen och läsa de är rätt bra sömn medel...
Älsk sover, hm bäst jag gör mackor så han har fika imorrn bitti får inte glömma att göra de innan jag går i säng..

Imorrn åker vi till vet med Vilda hennes öra behöver en behandling nu har vi försökt med allt men inget funkar så de är lika bra att göra bort de...

Nu är de verkligen full rulle i magen jag har precis känt hennes lilla lilla hand trycka mot min mage, känslan är obeskrivbar enorm.
Nu är de verkligen nära tills hon tittar ut våran älskade lilla sessa jag kan knappt bärga mig jag vill så gärna se henne, hålla henne.
Ordet älska får en annan mening när man får ett pluss på stickan jag tror inte de finns ord som beskriver känslan då man ser de lilla pyret för första gången...

Sov gott!

Inga kommentarer: