tisdag 11 augusti 2009

Tisdag kväll..

Inom dom närmsta timmarna passerar min blogg 18000 besökare, vem hade kunnat tro att nästan 100 personer skulle följa min blogg dagligen?
De är otroligt roligt att veta att de är så många som väntar på min uppdatering varje dag, att ni är så många som följer min vardag i med och motgång.
Utan er läsare skulle inte de här vara lika roligt, om än jag emellanåt funderar mig gråhårig över vilka ni alla är..
Nu tror jag dessutom att läsarantalet har ökat dagligen pga av att förlossningen närmar sig med stormsteg, vi alla är nog lika nyfikna.

Idag har uppdateringen legat på is eftersom internet har krånglat hela dagen, likaså mobilnätet jag blir tokig då jag inte kan ringa som jag vill de är otroligt irriterande men nu verkar de vara löst och jag kan blogga och ringa igen.

Natten till idag var inte rolig ännu en gång kom förvärkarna som ett brev på posten och jag låg och kved i några timmar, tur som jag har så har jag världens bästa karl som försökte hjälpa mig på alla sätt och vis vilket inte är en lätt uppgift då inget hjälper..
Vid 3 tiden lugnade allt ner sig och jag lyckades somna i omgångar.
Nu ikväll kommer molvärken smygandes men jag hoppas de håller sig i schak i natt jag måste få sova, sen vore de en stor fördel om hon kunde hålla sig i magen tills på torsdag kväll iaf annars får jag helt enkelt plugga igen ;)
Men om man tänker efter är de nu bara 7 dagar kvar till beräknad BF enligt mens så helt otroligt vore de ju inte om hon tittade ut.
De är så svårt att förstå att de är så nära nu de är inte månader längre inte heller veckor utan kanske bara dagar tills hon är här hos oss jag längtar så de gör ont.

Vi har varit med Vilda till veterinären hon hade en öroninflammation och örongången va igensvullet, måste säga att hon är otroligt smärt tålig då hon knappt sagt ett ord då vi grejat med hennes öra.
Inte ens hos veterinären när dom ryckte hennes hår i de onda örat sa hon ett pip, hon är tapper den lilla damen.
Vi tog oss en sväng på Vännes innan vi begav oss hemmåt vilket Vilda uppskattade enormt hon strosade på helt obrydd om allt annat än oss. Hon är en toppenpingla..

I övrigt har de inte gjorts många knop här hemma idag jag försöker ta de lugnt och Lexie joinar mig likaså Reidar som inte ens vill gå ut längre efter episoden uppe i trädet han är nu min lilla svans och följer mig och Lexie vars vi än går.
Måste ringa och boka om hans kastreringstid också, inte att glömma.

Kattungarna växer och frodas imorrn ska de byggas en ny låda åt dem och jag ska försöka fota dom igen enskilt kan säga att de är lättare sagt än gjort dom har väldigt mycket egen vilja dessa små.
Jag älskar att sitta vid lådan och titta på dom, underbarare varelser får man leta efter jag hoppas verkligen dom kommer utvecklas lika fint som de ser ut.

Nu är de dags att göra kväll för oss också, Rikard jobbar sin sista dag i natt och sen är de semester vi ska njuta dom sista dagarna innan bäbis kommer och bara rå om varandra de behöver vi efter den här somaren.
Finns inte ord för hur glad jag är över att allt har blivit som de har blivit min liv är alldelens snart komplett, vi har allt och lite till!

Go natt kära läsare på återseende imorrn!

1 kommentar:

MaddeOMatte sa...

Måste bara säga att ja tycker att din blogg e jätte mysig att läsa ;) Hade gott!