tisdag 4 augusti 2009

onsdag

Sovit som en kratta flugan som irriterade både mig och Lexie gjorde inte saken bättre, nej trött är vad man är...
Ringde vårdcentralen imorse 3 minuter över åtta alltså 3 minuter efter dom öppnat dom skulle då ringa upp mig klockan tio måste vara sjukt mycke folk som hinner ringa på några få minuter. Så nu hoppas jag på att min dosering på medicin äntligen blir rätt efter väldigt många om och men..

Rikard hade lämnat en hel hop med disk åt mig när jag klev upp, burkar i alla dess former tänk om dom kunde lära sig att lämna av matlådan varje dag istället så skulle de ju va lite enklare.
Så jag ska ställa mig och diska undan nu för att slippa se all disk..

Lexie är ute och njuter i de fina vädret ska gå och kolla till henne min lilla skatt, solen skiner ju idag så kanske hinner man tillbringa nån liten stund även där.
Helst av allt skulle jag nog ligga vid ett tempererat bad och bara njuta de skulle passa mig och min kroppshydda perfekt ;)

Kram

Inga kommentarer: