söndag 2 augusti 2009

natt...

klockan har nu hunnit passera både tolv och ett och jag har gett upp iden att ligga i sängen och försöka sova, min värk blir bara värre och ju mer jag vrider och vänder på mig desto värre blir de...
Rikard sover iaf åtminstonde en stund till hans väckare ringer snart och han beger sig iväg på jobbet, stackare.

Så jag och Lexie kamperar ihop i ett täcke i vardagsrummet hon sussar också gott, hon börjar vara van vid våra nattliga uppstigningar. Kanske kommer hon ligga likadant då lillan kommer och ska ammas nattetid, jag hoppas de för de är verkligen mysigt att ha henne runt sig.
Hon är så otroligt söt våran lilla lilla skrutta, vad vore livet utan henne?

Har iaf fotat kattungarna idag dock på mamma och pappas kamera så jag får passa på att lägga in bilderna då jag är där imorrn, två av dom har nästan öppnat ögonen helt nu dom är ju så otroligt söta. Kommer bli svårt att välja en av dessa fyra godingar då alla är otroligt fina.

Nej man kanske skulle ta sig en macka då kanske halsbrännan försvinner på samma gång? Ja värt ett försök iaf.

Kram

1 kommentar:

Frida sa...

Hej !
Vilken fin banner du gjort! Har själv funderat länge på att förnya min, får se när det blir av!

Hur mår du idag? Känns det bättre med smärtan? Din stackare...

Vi får höras av och så måste vi se till att träffas så fort som möjligt! :)

Kram kram