lördag 15 augusti 2009

Lördag

Hade hoppats på att få sova en stund imorse trots att Rikard skulle upp men ikke, snooze funktion på telefonen är ett helvetes påfund.
Jag klev upp och åt vi åt frukost tillsammans innan rikard åkte iväg, jag och Lexie kröp ner under täcket igen och myste, läste och sov lite till underbart skönt.
Hon är helt otrolig vår lilla Lexie hon sover då vi sover och gnäller aldrig på att de är stilla lugnt, dock märker man att de är mer aktivitet som gäller på eftermiddagarna då hon har vilat mycke men de är inte mer än rätt hon är trots sin storlek en liten bruksare..

Idag har jag faktiskt städat de tar otroligt mycke längre tid än innan men jag lyckades iaf göra allt som jag hade tänkt och de är de viktigaste för mig.
Nu är de bara tvätten som ska hängas upp men de tror jag att jag överlåter åt min andra hälft, de är så tungt att få upp de ur maskinen ryggen är inte riktigt gjord för det.

De är snart dags att börja fundera över middag också tror de blir fisk idag känns enkelt och gott så de passar perfekt efter några timmars städning.
Nu tror jag att de är dags för vila igen, då kanske man är lite bättre till kvällen!

Ha en underbar lördag

Inga kommentarer: