lördag 1 augusti 2009

Kvälls uppdatering

Snart är de dags för sängen så man är någorlunda pigg imorrn då vi har tänkt oss på Nolia, imorrn är ju ända dagen Rikard är ledig i veckan vädret såg lovande ut för Nolia 20 grader och moln de är perfekt. Vi får väl se hur långt jag orkar gå därinne innan jag får allt för ont, förhoppningsvis hittar jag mig några nya crocs iaf vilket är de enda jag kan ha för tillfället.

Ernst min favorit fisk i mitt akvarium håller på att dö, de ser ut som han drabbats av någon sorts parasit förbannat också min älskade favvo. Så i veckan ska de lilla akvariet upp och nya dvärg kulfiskar ska inhandlas och de snabbt jag älskar dom små liven, så de får bli en ernst nr 2 och ernstelina de blir perfekt.

Lexie står och stampar vid mina fötter tror de handlar om att hon vill ut och kvällskissa och bege sig mot sängen jag måste bara blåsa håret helt klart först annars lär jag ju se ut som ett risbo imorrn.

Go natt!

Inga kommentarer: