lördag 22 augusti 2009

Lördag

Fick sova rätt bra i natt har endast varit vaken för att gå på toa jag har sluppit lika vaken i timmar, så underbart jag hoppas även denna natt blir lika stillsam..
Duschade och gick i säng i tid igår är rätt skönt att inte behöva stressa in i duschen och kasta sig i säng, jag lyckades raka mina lurviga om än efter många om och men man är inte smidig numera så är de bara..
Känns konstigt att om bara några dagar så kommer mina enorma mage vara borta de kommer inte att röra sig mer därinne jag tror de kommer vara en konstig känsla, man är så van att de rörs och grejas därinne..
Men de ska bli otroligt skönt jag längtar tills den dan alla kilon är borta om än den säkerligen är långt borta så ser jag fram emot att få röra mig normalt igen..
Jag hoppas och ber att jag slipper ha allt för ont efteråt och är en av de lyckliga få som inte har speciellt mycke problem alls de vore fantastiskt.

Idag har vi inte många planer vi har faktiskt vigt den här helgen till att bara vara, ikväll ska jag laga go middag och Rikard har ingen aning om vad de får bli en överraskning.
Har köpt hem efterätt och godis så de blir en riktig myskväll tillsammans.
Imorrn är sista dagen vi vaknar upp tillsammans ensamma i lugn och ro, känns så skönt att dagen äntligen är här då våran älskade sessa ska titta ut de kommer bli underbart, fantastiskt ja orden räcker inte till.
Men imorrn kväll lär man ju vara på hel spänn och sova lär ju blir ett problem men de är de värt.

Nu verkar de som att solen tittar fram lite granna så jag ska passa på att gå ut en stund!

Kramar

4 kommentarer:

Frida sa...

Ni gör rätt i att mysa ordentligt, det är ni värda! Och ni lär nog inte riktigt ha samma tid för det sen. Det är så spännande, håller tummar och tår för att allt ska gå bra, både under och efter. Men det tror jag också det gör! Lycka till med vinbärsplocket och ha en härlig kväll! så hörs och syns vi! Kram kram

Madeleine sa...

Det kommer gå så J-la bra ska du se! Idag har vi varit på stan och Leia har varit så snäll hela dagen, peppar peppar! Man blir typ världens gladaste mamma när hon är tyst och snäll och sover *skratt* ja fasen ta vara på dom hära två dagarna med mys ensamma! Det blri inte mycket sånt för oss nu vill ja lova! Men man försöker.. Kramis

Carina A sa...

MÅ OCH MYS denna sista helg i er tvåsamhet...snart är ni 3 =).
På Måndag börjar ett nytt kapitel i ditt/ert liv och du ska få se att det blir det bästa kapitlet av de alla om än det bjuds på motgångar och sömnlösa nätter ibland...inget är som att få se sina barn växa och må bra...KRAM och lycka till än en gång...jag tänker på er hela tiden nu =)./C

Fionas Krypin sa...

Hittade hit och ville bara önska stort lycka till imorgon! Avundas er lite, det är en mäktig upplevelse som inte kan mätas med något annat. /Stina (Vilmers mamma från byn)