måndag 3 augusti 2009

Tisdag

Jag har sovit i natt, har endast varit upp 3 ggr för toalettbesök resten har jag sovit mig igenom så underbart. Man känner sig som en ny människa..
Nu håller jag på att göra mig i ordning för att åka till stan ska passa på att fixa alla grejer jag behöver till lilla akvariumet så de kan sättas igång och få stå några dagar innan de flyttar in några fiskar där.
Måste även fixa lite annat smått och gott bla måste jag på pysselaffären men jag gnäller inte där kikar jag mer än gärna in.
Lexie och Reidar har nån typ av damp ute i vardagsrummet dom racar värre än två 8 veckors valpar, den katten är inte riktigt som han ska han tror verkligen att han är en hund.

Rikard jobbar ju hela veckan så han ser man knappt röken av en stund till middagen hinner vi umgås innan de är dags för honom att hoppa i säng men nu är de iaf inte många dagar kvar tills han går på semester de känns skönt.

Jag måste ringa och kolla hur de har gått med beräkningen av min mammapenning börjar känna mig lagomt stressad över de där att de aldrig kan få gå smidigt och smärtfritt när de gäller FK.

Nu är de dags att stoppa något i magen och sen bege sig!

Kram på er

Inga kommentarer: