onsdag 5 augusti 2009

kväll

En kort uppdatering, mitt huvud spränger och jag känner att jag verkligen behöver komma mig i säng har suttit och sett förlossningskliniken ett tag men kände att jag inte alls orkade sitta vid tvn. Som tur är finns de inspelat så jag får se de imorrn istället...
Syster komme ner idag och har pysslat för fulla muggar så just nu sitter jag i ett överbelamrat pysselrum fullt av saker men de är mysigt.
Jag har lyckats knåpa ihop ett kort så nu är de löst inför söndagen, perfekt.

Imorrn är de besök hos BM Rikard jobbar så mamma får följa med istället, hade dock känts skönt att ha med sig R men inte mycke att göra något åt.
Känns verkligen kluvet finns tusen tankar men de känns inte som jag kommer fram till mycket, tankspridd är rätt ord.

Jag fick mig dagen skratt idag iaf, har folk inte mer att bry sig i? De är ju fan i mig sorgligt att vissa har så svårt att släppa..
Men kanske borde man ta reda på fakta innan man börjar prata?
Ja mig bryr de inte, de brukar straffa sig i längden iaf..

Go natt kära läsare på återseende imorrn!

Inga kommentarer: