söndag 23 augusti 2009

23 Augusti

För att sammanfatta dagen i korthet så blir de med ett passade ord, kaos i fridas huvud.
Jag har gått från att ena stunden skratta till att i nästa stund gråta hejdlöst, de är så mycket känslor i min kropp idag att jag vet knappt vars jag ska ta vägen. Jag är så lycklig över att veta att imorrn är dagen vi längtat så mycket efter imorrn får vi verkligen se vårat pyre som ligger i min mage. Samtidigt är jag fruktansvärt rädd och känner mig otroligt liten och sårbar men de är väl precis så de ska kännas de ska vara nervöst men samtidigt lyckligt.
Jag har undvikit att prata i telefon för att slippa dra upp alla känslor så om ni ringt och jag inte svarat ta inte illa vid er de är bara jag och mina hormoner som spökar :)
Kan ni tänka er att de är snart 9 månader sedan vi fick veta att de växte ett pyre i min mage? Hur kan tiden gå så fort? Jag minns dagen som igår, den känslan är obeskrivbar och jag kan bara tänka mig hur jag känner mig imorrn då jag får se våran lilla skatt jag tror inte de finns ord för den stunden..

Jag har packat väskan (och säkert glömt hälften) jag har duschat och fixat håret så man får känna sig lite fräsch hur fräsch man nu kan känna sig.
Så allting är klart inför imorgon jag tror inte att jag glömt något de viktigaste är med kameran och vi själva.

Hur länge vi blir kvar på bb får vi se de beror på hur vi mår och hur jag återhämtar mig efter snittet, så nu blir bloggen vilandes för några dagar.
Nästa gång vi hörs så är jag mamma och mitt liv är helt annorlunda, de är ett nytt kapitel som startar imorgon ett underbart sådant.

Håll tummarna för oss imorgon!

På återseende inom några dagar!

6 kommentarer:

Madeleine sa...

Frida det kommer gå så jävla bra! Och imårn har ni eran älskade dotter i famnen! Guuud så mysigt, önskar ja vore i eran sits igen... Ska tänka på er imårn och sen så hörs vi när du är hemma! kram på dig

- sa...

vi önskar er all lycka :) Det kommer gå så otroligt bra och det är inget fel att man vill skratta och gråta samtidigt inför en sådan händelse. Många kramar! =)

Sussi sa...

Åh va roligt! :) Längtar redan efter en bild på lill skruttan! Lycka till om du inte redan har ploppat ut henne!!

Kramar!

Emmy sa...

Så roligt och lycka till idag :-) Längtar med spänning efter bilder på lillan.

Många kramar

Anonym sa...

Lycka till, snart kommer en lite prinsessa ut...!

Kram Cissi

Pia sa...

Är så glad för din skull Frida! Hoppas ni mår bra hela lilla familjen! Många kramar! Pia