söndag 16 augusti 2009

Söndag

Regnet öser ner, jag tycker faktiskt de är rätt mysigt de är rätt gråmulet lite kallt och man kan njuta av värmen inne..
De är höst nu, i veckan ska jag börja städa undan blommor och dylikt och förbereda inför hösten och de känns faktiskt mysigt, som vi har längtat efter den här tiden..

Igår hade vi myskväll med allt vad de innebär, godis popcorn en filt och bara massor med mys vad är bättre än att ha någon att dela vardagen med alla de små sakerna man gör tillsammans gör att livet blir underbart. De är då man verkligen älskar någon.

Vi kröp i säng vid elva tiden jag hittade inte mina losec och självklart kom halsbrännan from hell som ett brev på posten, som tur var lyckades jag somna iaf och slapp kräkas (min största farhåga).
Har haft massor med sammandragningar i natt dom har inte gjort jätte ont men defenetivt kännbara, Rikard skojade imorse om att tänk om hon hinner sätta igång innan de är tänkt.
En liten kall kår gick längs min ryggrad, kanske dags att packa klart BB väskan ja de är nog dags för det, vill gärna ha med mig mina saker då vi åker in tur vi har de viktigaste lagt på ett ställe iaf..

Idag är planen att gå på bio med Alva vi ska se Ice age 3 jag har nån timme till på mig att fundera om kroppen orkar med att sitta nästan två timmar utan att jag kan röra mig, men jag vill så gärna följa med skulle vara så roligt att få följa med Alva och mamma en riktig tjejdag!
Men jag borde börja göra mig i ordning i så fall, ja de är lika bra då kanske man vaknar till liv..

Ska ringa syster också och höra om hon kan förbarma sig över mitt hår nån dag i veckan, jag håller varje tumme för att hon ska ha de vill ikke se ut så här flera månader framöver...

kram på er

Inga kommentarer: