onsdag 19 augusti 2009

Onsdag

Har ändrat min text till en blivande mammas vardag, jag inser att de är inte alls många dagar bort så kommer de där istället stå en mammas vardag helt otroligt tiden har gått så fort..
Vi har skrivit på papperna för faderskapet idag gick kanonfint om än de känns lite märkligt då de sitter 3 personer som måste bevittna att vi skriver på och godkänner det hela..
Dom har till och med räknat ut ungefärligt när jag blev gravid och Rikard fick godkänna de hela ja de är en procedur...
Är man gift då slipper man detta och mannen räknas automatiskt som fader till barnet de är ju något märkligt.

Vi passade på att gå och kika på telefonen jag så länge suktat efter, jag vet inte hur många år sedan de är jag köpte en ny telefon och nu när jag skulle byta abonnemang så föll de sig perfekt.
Jag fick med mig en riktig skönhet hem en Sony Ericsson W995 svart, så fin! kameran är gudomlig och jag kan även använda den som Mp3 ingen kunde vara nöjdare än jag, nu kan jag både ta fina bilder på bäbis plus att jag kan lyssna på ljudböcker på nätterna.
Nu väntar jag bara på att den ska laddas så jag kan fippla med den vilket är de roligaste som finns, de är verkligen så att när man längtat efter något blir känslan så mycket starkare då man väl får den :)
Vi köpte även en fleece dress till bäbis ska fota den med min nya telefon och visa er, de börjar vara så pass kallt ute att en fleece dress var ett måste köpte den i strl 62 så hon kan ha den ett tag den får självklart följa med i BB väskan och användas på vägen hem därifrån.
De är en halvtaskig årstid just nu den fina fleece overallen jag har fått av mamsi är lite väl varm men utan är de väl kallt så jag hoppas den där ska komma till användning.

Nu ska jag ta Lexie och lägga mig och vila de känns välbehövligt efter en tuff förmiddag!

På återseende!

2 kommentarer:

Sussi sa...

När är det dags då? I veckan? :o

Frida sa...

Så härligt med ny telefon!! :) Vet ju bara hur lycklig jag blev när jag inhandlade min! :P
Nu är det inte länge kvar, det måste kännas otroligt overkligt! :)
Tycker själv att det inte är länge kvar innan vår lilla tittar ut!
ha det toppen så hörs vi! Hoppas vi hinner ses nåt innan söndag! :)

kram kram