onsdag 12 augusti 2009

Onsdag

Idag är de verkligen en gråmulen dag men jag klagar inte för de innebär att temperaturen är behaglig och man slipper både svettas ihjäl och fötterna sväller inte riktigt lika mycket.
Natten har varit lugn (tack gode) har som vanligt sovit dåligt men jag tar hellre de än att ha så där ont, jag lyckades bulla upp mig i sängen så pass att de gick riktigt bra att ligga och läsa då går tiden lite fortare.
Lexie, Rikard och Reidar har sovit som stockar hela natten tror faktiskt dom njöt av att jag låg relativt stilla och endast var uppe vid toabesök, skönt att iaf större delen av familjen kan sova.

Idag är planerna på vad jag skulle vilja hinna med många men frågan är hur mycket som kommer orkas med, jag ska iaf packa bb-väskan tycker dock de är svårt att veta vad jag behöver ha med och hur mycket men missar jag nåt så får väl Rikard åka hem och hämta lite grejer, sen hoppas ju jag på att slippa ligga där speciellt länge känner jag mig själv rätt vill jag hem fortast möjligt.
Hundvakten till Lexie är ordnad hon får vara hos mamma och pappa dom kommer även titta till Reidar så de känns tryggt.
Jag skulle även vilja baka idag men de är bara om jag har ork över, kan inte förstå hur fort allt försvinner ur våran frys man hinner knappt se röken av det man bakar.

En liten stund i pysselrummet skulle inte heller skada, så idag är jag inte rädd för att bli sysslolös iaf.

Kram på er

3 kommentarer:

Nina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nina sa...

Ja jag vet, man blir bara så irriterad ibland.. detsamma gums alltid trevligt! Hoppas det går bra för er idag och att det löser sig! Hörs sen, puss!

Nina sa...

Det var bara jag som råkade lägga in 2 lika kommentarer ;)