onsdag 12 augusti 2009

natt...

Jag är så trött att mina ögon står i kors så förbered er på ett virrigt inlägg...
Klockan har passerat mitt i natten för länge sedan och i skrivande stund står visaren på 02.21 kan inte förstå varför jag bara inte kan få sova. Mitt bäcken känns som de delat sig itu och de går inte att ligga allra bäst är de om jag får vanka av och an en stund för att sedan ligga en liten stund och sen upp igen.
Man kan bli galen för mindre, speciellt då jag vet att imorrn kommer jag inte kunna vila så mycket då vi ska till stan och på spec mödravården jag lär ju vara väldigt trött iaf.

Kvällen har gått otroligt fort trots att vi inte gjort något speciellt utan mest bara myst timmarna rullade fort iväg och vi gick i säng i hyfsad tid så Rikard lär ju vara utvilad imorrn..
Vi var upp och hälsade på kattungarna och både jag och Rikard har huvudbry vi har bägge kärat ner oss i den lilla underbara creme honan som bara är så bedårande söt och go, jag hoppas hon ordnar till sig i fejjan så kanske de blir hon som stannar hos oss..
Annars är ju bägge röda tjejerna underbara, ja ni förstår vilket dilemma vi har.

Imorrn åker vi som sagt till stan mat måste handlas och lite annat småplock, jag är sjukt nervös inför samtalet vi har på eftermiddan men som tur är så är Rikard lugn och bestämd jag känner mig mest förvirrad nervös och rädd de känns som att de är tusen känslor på en och samma gång.
Men imorrn ska jag försöka vara bestämd och tydlig, de är ett måste.
Beroende på utgången efter imorrn kommer jag gå ut med vad de är jag talar om i gåtor jag har bara inte orken att förklara och gå ut med de för tillfället, de är alldelens för tidskrävande.

Nu hör jag hur Lexie är på väg upp förmodligen för att kolla om jag har tänkt mig i säng eller inte, min lilla sötgurka.

De är dags att röra på sig igen innan bäckenet låser sig.
Go natt

1 kommentar:

Frida sa...

Stackars, stackars dig! Vet hur det är när man inte får sova, det är så fruktansvärt irriterande! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra för er idag, att ni ska få som ni vill. Du får jättegärna ringa mig efteråt. Kram kram