fredag 7 augusti 2009

Fredag

Oj va tiden springer iväg har inte ens hunnit med att ta någon magbild idag vilket jag alltid gör på fredagar då vi byter vecka :)
så de måste göras snart så jag hinner med det, så ikväll kommer en magbild ska även försöka fota en del av albumet jag håller på med till lillan så ni får se..
De är långt ifrån klart, om man nånsin blir de med ett album? Jag kan sitta i timmar och greja de är ett otroligt bra tidsfördriv.

Glorias uppfödare har varit här idag så mesta tiden har gått till att sitta inne hos kattungarna och beundra dom, dom är så otroligt söta att de finns inte..
Nu längtar jag tills dom börjar springa runt då kommer de bli fart..

Ikväll blir de att äta hos mamma och pappa Rikard jobbar över så jag är solokvist, nu ska jag pyssla en stund och sen plocka undan lite här hemma de känns som en bra plan.

Kram på er

Inga kommentarer: