tisdag 1 december 2009

Tisdag

Snoret rinner vi nyser och hostar ja förkylningen har kommit även till oss, både jag och Nellie är snoriga och hostiga. Jag hoppas hon slipper bli mer sjuk utan stannar vid det hon har nu. Tror iaf att jag ska besöka apoteket under morgondagen och inhandla grejer för nästäppa och annat till lill gums.
Självklart blir vi sjuka när vi ska ta influensa vaccinet jag hoppas jag är feberfri imorrn så även jag kan ta de, annars blir de bara Rikard som tar de imorrn.
Vi har velat länge och väl över vaccinet men nu har vi bestämt oss vi tar den för Nellies skull, vill absolut inte att hon får den.

Vi har iaf haft mysmorgon idag tända ljus och pepparkakor de är riktigt mys de, vi hade planer på att hämta hem granris idag men de får nog mannen i huset göra själv. Jag ska vara inne och kurera mig och kanske baka lite lussebullar de tycker jag känns mer mys.

Hoppas ni får en fin dag i de underbara snö vädret :)

Kramar

2 kommentarer:

Evelin sa...

snövädret.... Nej här regnar det och temperaturen ligger på +10, buhu! Är såååå less på detta tramsväder här nere, nu blir det nog att man drar kosan uppöver snart igen så att man får vinter på riktigt. Åh vad härligt med nybakade lussisar, ska försöka göra ett gäng i helgen med så att man får igång lite julstämning. Krya på er nu, och se till att njuta av eran snö... tänk på oss stackare söderut ;) Kram

Linda sa...

Näsfrida och renässansdroppar is the shit för småbarn :) Dom tycker det är jätteläskigt - men jag tyckte det var mycket mer effektivt än vanlig nässpray som Viktor aldrig lyckades få i näsan utan mest utanför.

Krya på er!

Linda