torsdag 10 december 2009

uppdatering

Nellie har fått feber och är lite grinig hon har nog ont i benet stackarn, nu har hon iaf somnat och jag hoppas hon får fortsätta sova och vakna upp som en ny tjej imorrn.
Hon är så otroligt duktig ändå hon skrattar och pratar mellan krokodiltårarna, underbara tjej.
Mamma har hållit oss sällskap vi har bägge suttit och stickat/broderat jag håller på med en julstrumpa till Nellie och Lexie snart är Nellies färdig broderad tror den blir jätte fin.
Nu är de dags att göra i ordning inför morgondagen då vi åker till läkaren och storhandlar jag hoppas verkligen dom kan hjälpa mig nu så jag blir piggare.

Ska även hålla bägge mina tummar för en vän som har de tungt just nu, jag finns alltid här de vet du dag som natt jag är bara ett telefonsamtal bort.

Dusch sen sängen, Kram

Inga kommentarer: