onsdag 9 december 2009

Onsdag

Nu är hela familjen sjuka även Rikard är drabbad han verkar dock ha klarat de bäst och har bara lite feber och halsont men han är hemma från jobbet idag men lär nog vara tillbaka imorgon.
Vi passar på att mysa under tiden och hinna göra sånt vi annars inte gör igår blev de knäckbak och lite annat julmys de gillas.
Idag blir de nog lugnt jag är otroligt trött och slut så en eftermiddagsvila skulle sitta fint, Nellie har börjat om med nattmål eller ja vid 5 tiden kan lova att man är inte allt för pigg då. Tur nog somnade hon om ett tag till välbehövligt för mamma.

Ikäll är de bra tv kväll så jag tror minsann jag ska poppa popcorn och dricka lite dricka, både bonde, nya hemmafruar och paradise jag kommer vara bänkad.

Nu ska jag gå till lillskutt och mysa en stund!

Kram

Inga kommentarer: