måndag 21 december 2009

kväll

Klockan har tickat iväg allt för långt jag borde ligga duschad och klar i sängen men gör jag det? Nej inte direkt jag har broderat tills nu och måste kolla mailen innan jag kryper till kojs, jag har insett att jag har massor av saker ogjort men jag ligger i som en myra så jag borde vara klar tills julafton.
Nellies sångpåse väntar på att bli ihopsydd och broderas lite till innan den är färdig jag borde även göra hennes lektäcke som jag fullkomligen älskar. Ja jul med barn då tillkommer en massa pyssel men de gillas :)

Djuren är rastade och katterna sussar gott jag har hunnit koka flaskor och koka vatten vilket innbär att alla kvällsbestyr är gjorda så skönt.

Nu ska jag krypa till sängs tidig morgon imorrn all julmat ska inhandlas och de sista inför pysselt.

Go natt på er

Inga kommentarer: