måndag 14 december 2009

Kväll

Kvällen har gått otroligt fort mamma och Rikard kom samtidigt vid tre tiden mamma hade hämtat ut Nellies matstol vi fikade och satt ihop den Nellie blev supernöjd, hon kan redan sitta i den och sitter mer än gärna med vid matbordet. Ska ladda in bilderna från kamerna sen så ni får se på sötsaken.
Vi åt middag och Rikard begav sig mot sängen och jag och Nellie packade väskan och gick till mamma och pappa för att umgås nån timme, tiden gick fort och snabbt var klockan halv nio och Nellie började bli trött så då var de på med alla kläder och dra vagnen hem i snön.
Väl hemma var de dags för sängen så pyamas på och tvättning innan Nellie somnade gott i sin säng, dock hade Rikad höjt elementet där inne som jag fick skruva ner för att få normal temperatur.
jag satt mig vid datorn med ett projekt att hitta en fin mina första år bok jag hade specifika krav och hittade precis de jag sökte, denna:

Dock hade mamma köpt en till julklapp men som tur var en helt annan typ så Nellie får ha två, jag gnäller inte de betyder mer pyssel för mig!


Nu Paradise sen sängen och en god bok.


GO natt

Inga kommentarer: