fredag 18 december 2009

Fredag

Vi sitter som Zombies och kikar på morgontv Nellie visar att hon har en röst genom att försöka överrösta både tv och oss, hon är ju för söt. Hon bestämde sig för att vara vaken 2 timmar inatt men vi hade rätt trevligt om än jag var väldigt trött men snabbt vaknar man till liv då världens gladaste tjej ligger och pratar. Men hon gav oss sovmorgon iaf ända till nio riktigt skönt.
Idag är de massor att göra storhandla, influensavaccination och förhoppningsvis ska de sista julklapparna inhandlas. Kanske borde jag även snegla på något att dra på mig på självaste julafton ja de har helt glömts bort.

Vi ska passa på att inhandla ett mindre apotek inför helgerna finns inget värre än röda dagar och grejer man måste ha så de ska också ordnas. Sen de här vaccinet ja vi hoppas att vi slipper diverse biverkningar och skit vi ska ju faktiskt ha middagsgäster imorrn så de blir inge bra med feber. Men de flesta jag har hört har klarat sig fin fint efter sprutan.

Nu börjar Rikard göra iordning bilen vilket innebär att jag måste göra mig klar.

På återseende gott folk!

Inga kommentarer: