onsdag 30 december 2009

Onsdag

Hade inte alls tid att uppdatera imorse jag skulle hinna med massor med grejer innan vi skulle åka till stan. Väl nere så handlade vi först mat kändes skönt att ha de bortgjort hittade även lite kläder till Nellie där super fina dessutom.Efter att ha trängts med alla där så åkte vi till stan och hämtade upp Robban innan vi fortsatte rea jakten nere på stan.
Hittade massor av fint för ynka pengar, Nellie fick i stort sett en ny garderob vilket är tacksamt för den pengen.
Jag kom hem väldigt nöjd och något trött i benen men vi har haft en super trevlig dag, som alltid.

Nu ska jag och Nellie ligga på lekmattan en stund och kika klart top model sen hoppas jag att hon tar sig en liten tupplur då ska även jag passa på att vila.

Längre uppdatering får de bli ikväll då mer ork finns :)

Kramar

Inga kommentarer: