fredag 18 december 2009

uppdatering

Dagen har gått kanon trots massor av människor som mest av allt bara är ivägen Nellie har varit som en ängel och verkar älska att de är massor av folk och rörelse då trivs hon som bäst.
På eftermiddan åkte vi och vaccinerade oss ingen kö och de tog max 5 minuter från de vi klev in tills vi var ute igen, Nellie charmade sköterskan och pratade i massor med henne.
Klara där åkte vi på Coop passade på att köpa slips till Rikard och kläder till mig de blev en kanonfin kjol och en superfin röd tröja till som ska användas på jul jag blev verkligen super nöjd.
Jag kände mig riktigt fin är så skönt att börja få någorlunda samma kropp som innan man blev gravid, allting sitter ju helt plötsligt bra helt underbart.

Hemma blev de go mat och riktig mys middag med tända ljus och musik de är dom små vardagsgrejerna som gör allt.
Ikväll blir de mys i soffan framför bonde, vi hoppas på att slippa biverkningar efter sprutan och vakna upp imorrn och må prima.

Nu ska jag bege mig från datorn och mot soffan.

Kramar

Inga kommentarer: