torsdag 24 december 2009

en perfekt dag...

Ingenting har fattats denna dag allt har kännt som en saga alldelens för god för att vara sann men helt verklig är den. Vi började morgonen med massor av ljus tända en riktig julfrukost och byte av ringar känslan var helt obeskrivlig och lyckan var enorm, ännu ett bevis på våran kärlek. Mitt på dan andlände Rikards föräldrar och mina föräldrar och vi åt jul lunch innan vi packade in oss och klappar och åkte upp till mamma, under tiden ringde våra telefoner hela tiden för att önska god jul och gratta till förlovningen, de tackar vi så hjärtligt för.
Vi såg Kalle fikade och myste precis så där som en jul ska vara, Nellie höll igång hela tiden och tittade glatt på kalle hennes första och fler kommer de bli.

Efter kalle väntade ett fullspäckad julbord som mamma gjort ett jätte jobb med vi alla åt tills vi nästan sprack och som vanligt när våra familjer slås ihop är surret på högsta nivå. Nellie åt potatis men suktade efter allt annat förhoppningsvis får hon de nästa år.

Julklappsutdelningen gick jätte bra trots massor av klappar, Nellie fick nog mest kan vi sammanfatta. Jag har nog aldrig fått så mycket bra saker och som jag varit så nöjd med tänker inte dra upp allt men vi fick pengar täcke,kudde påslakan och spjälskydd till Nellie, morgonrock nattlinne och tofflor, Leksaker,musikgym listan kan göras otroligt lång. Vi är så enormt tacksamma för allt, vi har fantastiska människor runt oss.
Älsklingen har varit så hemlighetsfull runt min julklapp och när jag öppnade fick jag mig en ordentlig chock en wiie spel :) Så är spelas de för fulla muggar men snart är de dags för sängen de är en dag imorrn också. Men de är ju så otroligt roligt å så svårt att slita sig ifrån.

Jag är så nöjd med dagen den här julen är nog den mest speciella på många år, tack alla ni som gjorde den till en fantastisk dag att minnas för evigt.

Go natt kära läsare

/En otroligt lycklig nyförlovad mamma

Inga kommentarer: