lördag 5 december 2009

Lördag

Idag känner vi oss bättre, äntligen! Klockan är halv elva och vi har hunnit vara uppe några timmar Nellie passar på att sova förmiddag och jag har slängt ihop lussekatts degen. Ska ta fram laxen också som ska avnjutas till middag idag tillsammans med pressad potatis sås och wokgrönsaker de blir mumma. Jag hoppas lussekatterna smakar så gott som jag förväntar mig jag har längtat efter lussekatter ända sen förra året började prata om lussekatter redan i juni tror dock de hade å göra med att jag var gravid.

Nellie har sovit bra inatt hon var orolig fram tills ett och jag anar att hon hade lite högre feber då eftersom hon var riktigt varm men efter de somnade hon gott och sov till kvart över sju.
Idag är de full fart och de verkar vara bättre i både näsa och ögon, nu hoppas jag vi får vara friska iaf tills efter julhelgerna.

Planerna för dagen är inte många ja mitt bakande och lite städande men annars blir de nog att vänta på att Rikard kommer hem och mysa i soffan!

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: