måndag 28 december 2009

eftermiddag

Nellie har precis ätit lite gröt och katrinplommon pure vilket hon gillade skarpt de verkar som hon är ganska mat frisk och kan tänka sig att pröva de mesta jag hoppas de håller i sig.
Jag har vikt tvättberg och stökat undan men nu verkar de vara tusen grejer igen så de är väl bäst att börja om, suck.
Pratade med frida för en stund sen nu är dom sjuka, vi har sista månaden bara bytt av varann i sjukdomar vi hinner aldrig ses innan den andra är sjuk igen. Men nu jäklar till veckan så hoppas jag verkligen vi alla är friska så vi kan träffas jag saknar frida prat och mysa bäbis :)

Ikväll är jag och Nellie solokvist Rikard har åkt till jobbet känns lite jobbigt i de här vädret men de är tur att han är så duktig på att ringa.
Jag och Nellie ska se lite tv och göra en tidig kväll de behöver iaf jag, hoppas bara Nellies sov schema stämmer lika bra som igår sån tur kanske man inte ska hoppas på.

Nu ska jag bege mig mot lektäcket och underhålla henne :)

Kram

Inga kommentarer: