söndag 27 december 2009

Måndag

Sista veckan på de här året, vars tog tiden vägen? Tyckte de var nyss vi skålade in de nya året nere på stan tillsammans med Älsklingen, Nina och Daniel och helt plötsligt har de gått ett år.

Vi gjorde morgon just efter 6 här hemma jag förbannade mig själv över att jag inte gick och la mig tidigare utan fastnade framför tvn de får jag lida för idag nu börjar jag iaf känna mig som en människa.
Har hunnit med att hämta ved och tidningen skönt att de äntligen är vanlig dag och man får läsa den till morgonfikat de har saknats.
Nellie hon sitter i gungan och är på otroligt bra humör sötungen min men nu verkar de vara tröttsamt igen och säkert dags för sängen.

När hon somnar ska jag ta å städa undan och vika tvättberg, spännande nja inte direkt.

Kramar

Inga kommentarer: