måndag 7 december 2009

Tisdag

Här vaknade vi vid 6 trodde de var ett skämt då jag insåg hur trött jag var kanske för att de blev få timmars sömn inatt kunde inte somna om då Rikard kom hem och jag vaknade irriterande nånting. Men de är bara att gilla läget och kliva upp till världen underbaraste lilla tjej och påbörja en ny dag med nya upptåg.
Djuren blev glada över den tidiga uppstigningen för dom innebar de mat tidigare tror faktiskt inte att dom bryr sig om att jag är uppe utan mer om maten, de är tacksamt de.

Jag är ju en traderare och genom åren har jag gjort riktigt bra fynd jag hoppas de jag ropade in igår blir ett fynd. De blev en julklapp till Nellie ett Hello kitty spjälskydd i rosa/rött de va helt nytt och såg kanonfint ut. Har ännu inte lyckats hitta ett spjälskydd jag gillar för mig funkar de inte att bara köpa ett utan de ska passa in i hennes rum och säng.
Håller även koll på en till auktion idag kanske blir även de en julklapp.

Nu är de spikat på lördag åker vi till Övik Nellies farmor följer med på julklappshandling och vi får med all säkerhet en kanondag därnere, ska även skicka ett sms åt min syster och höra om dom har för plan att åka mot staden på lördag.
Jag hoppas vi alla är friska tills dess och kan njuta av dagen, har en viss känsla av att Rikard kommer hinna bli galen innan vi är färdiga massor med folk och kärringtjatter är inte hans favorit.

Nu ska jag lägga mig en stund igen och vila Nellie har precis somnat.

Kramar

Inga kommentarer: