onsdag 16 december 2009

Onsdag


Helt rätt Nina de är dags för Frida Nimrodsson att uppdatera sin blogg och nu ska de göras så Nina blir glad igen :)
Tiden har varit knapp idag och jag har knappt hunnit med att andas känns de som men trots alla missöden har dagen varit bra. Jag har hunnit med allt som planerat med lite hjälp.
Jag och Nellie gjorde ett besök på kvinnokliniken på morgonen Nellie charmade alla där och hade till och med en egen sköterska som roade henne vilket självklart var uppskattat från hennes sida. De gick bra och jag gick nöjd därifrån med en lösning på problemen men de kommer ta tid men förhoppningsvis blir de en bra lösning. Läkaren skulle ringa upp imorgon med lite provsvar jag hoppas dom ser bra ut.

Efter de åt vi lunch innan jag begav mig för att fixa naglar de gick fin fint kom därifrån med superfina rödglittriga naglar precis som jag ville ha dom. Så nu är även naglarna julfixade.

Väl hemma var Rikard redan hemma vilket inte hör till vanligheten när han jobbar så de var skönt att få hjälp att få in allt och slippa stressa själv.
Ikväll har vi myst i soffan med Nellie och njutit av att de är ledigvecka och vi är helt lediga, förhoppningsvis ska vi hitta på nåt i helgen med N&D de återstår bara att se vilken dag och när.
Annars blir de väldigt lugnt kanske göra klart Nellies rum? ja de är ett av projekten.

Nu dags för dusch men innan blir de att göra diverse kvällsbestyr sen sängen.
Go natt gott folk och jag lovar bättre uppdatering imorrn!


Bjuder på en pulkbild med lillgumman, världens bästa tjej!

1 kommentar:

Nina sa...

Tack nu är jag nöjd och glad :D Natti natti :)