söndag 13 december 2009

Måndag

Tidig uppstigning idag Nellie har så jobbigt med näsan och just före sex gav vi upp efter en timme vakna, vi använde både näsfrida och massor av droppar så då funkade de iaf att äta. Lillgumman min de är inte roligt då de är täppt både i näsa och ögon, hade hoppats på att hon skulle bli frisk nu men ikket.
Nu har hon somnat igen helt slut men med en öppen näsa vilket hon verkar uppskatta.

Lexie såg ingen ide med att varken bry sig om oss eller försöka kliva upp vid den tiden hon bäddada ner sig igen under täcket och vaknade först när jag skulle hämta tidningen. Ja underbarare hund finns inte.

Jag tänkte ta och diska undan sen vänta på att mamma ska vakna där uppe och ta en prommis ja jag tror Nellie mår bra av frisk luft trots förkylningen så länge jag klär på henne.
Sen blir de mer pyssel här hemma, min favorit grej och förhoppningsvis är även Nellie med på noterna.

Kramar

Inga kommentarer: