tisdag 15 december 2009

Tisdag

Nellie har haft en jobbig natt vi var uppe först vid två för att ordna hennes näsa ge lite mat och en alvedon, höjde även upp sängen för att hon skulle ha lättare att andas. Efter en timme somnade vi om trots att de var otroligt tomt utan våran älskling brevid oss som åkt på jobbet.
Men säg den ro som varar fem var de dags för nästa uppstigning, fixa näsa igen och sen i säng igen som tur var somnade Nellie igen och sov till sju de var välbehövligt.
Hon är rätt trött idag och orkar inte allt för mycke vi struntade i långprommisen för att kurera oss inför morgondagen då de blir både doktor, julklappsinköp och fixning av naglar ja även dom ska vara julfina.

Nu har pappa varit här och fixat min mail och jag ska påbörja städning men jag ska erkänna att de tar emot, jag skulle gärna ha en städerska hemma jag skulle inte klaga vill jag lova.

Kram på er

Inga kommentarer: