söndag 6 december 2009

kväll

Vi har haft en riktig mysdag här hemma en sån där dag man behöver och njuter av, tråkigt nog visas inget vettigt på tvn och vi glömde hyra film i veckan de får bli till helgen istället.
På tal om helgen kanske drar vi en sväng till övik och handlar julklappar och passar på att hälsa på Nellies farfar och farmor i samma veva ja i mina öron låter de som en kanon ide. Skönt att få komma iväg lite!

Nina ringde idag hon hade varit och ridit den rackarn de drog lite i mitt hjärta de är nu många år sedan jag red seriöst men sista året har jag saknat de enormt. Hon verkade ha haft de kanon på hästryggen ja lite avis är jag allt gums :)

Nu väntar paradise hotel innan de är dags för dusch och sängen de ska bli skönt!

Go natt kära läsare!

1 kommentar:

Nina sa...

Har haft sådan abstinens så det var väl behövligt, men kan lova att suget efter en egen kommer när man rider..! Men ganska härligt att bara få göra det roliga att rida och inte allt det jobbiga :D

Vi skulle ha åkt i ridit islandshästar? tänkt va roligt!

Hörs sen! Kramar