söndag 13 december 2009

kväll

Dagen har sprungit iväg inte alls så mycket som jag planerat har hunnits med men vi har iaf inte slöat bort hela dagen. Huset har blivit städat (och nerstökat igen) men de var iaf super fint för en stund men vi är ganska duktiga på att dra fram så fort är de grejer överallt igen..
Nu sussar både Nellie och Rikard och jag är vaken själv, jag har passat på att slå in julklappar ja inte alla men jag har iaf börjat. Ska även försöka hinna med lite annat julpyssel medans jag är ensam de går fortast då.
Så här kommer iaf julklapparna från oss se ut i år.



Snart vankas paradise hotel och som vanligt kommer jag sitta bänkad sen är de dags för sängen och duschen innan jag beger mig mot en nybäddad säng och en underbar karl.
Imorrn är jag och Nellie solokvist vi får se vad dagen har att erbjuda.

Go natt från oss

Inga kommentarer: