torsdag 3 december 2009

Kväll

Dagen lider mot sitt slut jag och Nellie vi snorar ikapp, hon nyser och jag snyter ja de är våran sysselsättning. Nu sussar hon och Rikard gott och jag håller på med kvällsbestyr som koka flaskor, städa undan och göra Älsklingens mackor så han slipper göra de i natt.
Imorrn ska jag försöka orka diska undan och dammsuga innan försäkringsbolaget kommer och kollar på huset, ja de kan dom ju få göra. Tydligen nåt man ska göra då man har den försäkringen vi har jag hoppas bara de går fort och att dom kommer medans Nellie är vaken så vi slipper väcka henne.

Hon har blivit en liten mamma tjej sen hon blev förkyld, helt plötsligt är de bara jag som gäller de är ju så gulligt. Tur att även Rikard funkar när han är hemma.

Nu är de dags för mig att göra kväll också de känns skönt med sängen!

Sussa gott!

Inga kommentarer: