måndag 28 december 2009

trött tröttare, frida

Ja trött kan man ju minst sagt säga att jag är Nellie somnade så fint vid nio och jag jublade över att få duscha och hinna i säng i bra tid men säg de som varar. Precis på väg in i duschen hör jag en liten sötsak som vaknat och vill upp bara att dra på sig kläderna igen och hämta henne. De är tur att hon alltid är på så bra humör.
Efter lite mat ligger hon nu pigg på lekfilten och snackar med figurerna på baby gymmet ja hon är för söt men detta nattsuddande får hon gärna hoppa över då jag är så här trött.
Tror jag hoppas duschen och studsar i säng då hon behagar somna jag som hade längtat så efter en dusch speciellt mitt råttbo till hår.

Just nu tränas de på att vända sig från rygg till mage hon är ju för duktig.

Vi säger Go natt och hoppas på att ni får sova iaf :)

Kramar

Inga kommentarer: