måndag 28 december 2009

Tisdag

Känner mig allt för trött för att skriva men kanske vaknar man till liv då.. Nellie vaknade vid halv sju pigg som en lärka och hon håller igång än hon är duktig hon som vanligt är hon på strålande humör trots att jag känner mig som en zombie.
Jag har just fikat och Nellie tittat på vilket hon inte alls uppskattade hon ville ha precis allt jag stoppade i munnen.

Idag är en tung dag jag önskar faktiskt att jag fick sova och vakna imorrn istället, de gör fruktansvärt ont om än jag vet att de här är bäst vi har tagit rätt beslut.
Tårarna kommer rinna och självklart kommer de brinna ett ljus här hemma, både för henne och dom andra änglarna vi har däruppe. De är så hårt så orättvist men vi har lovat dom de här att dom aldrig ska behöva lida.

Kram

1 kommentar:

Sussi sa...

Vad? =(
Styrke kramar till dej!