lördag 26 december 2009

söndag

Snön yr och jag tror vi har första snöstormen denna vinter, Rikard hade hunnit köra fast på morgonen då allt var oplogat tur nog tog han sig lös.
Lexie njuter hon springer som en tok i snön och leker mullvad hon dyker och kommer upp som ett snö monster.
Nellie roar sig framför tvn just nu hennes favorit program är på Nalle Phu och jag måste medge att även jag sitter gärna och kikar en stund.
De är dags för mig att gå och hämta mer ved innan elden dör ut och de blir kallt men jag drar mig de snöar så otroligt mycke.
Vi hade planer på mellandagsrea idag men de känns inte ens som ett alternativ, just nu hoppas jag bara att de blir bra väder nån dag så vi tar oss ner. Jag har verkligen sett fram emot rean har flera grejer jag vill hitta men tyvärr styr vi ju inte över vädret.
Vi tar nya tag imorrn och hoppas på mindre snö och blåst.

Nu är de dags för fika och påklädning.

Kramar

Inga kommentarer: