måndag 30 november 2009

Måndag

Dålig uppdatering även idag men orken är fortfarande slut och jag verkar ha dragit på mig en förkylning precis som alla andra, jag hoppas jag slipper feber och framför allt att Nellie klarar sig.

Nu är huset julpyntat med diverse grejer som vanligt är pysselfrida framme och jag fixade till en blomdekoration till bordet, riktigt fint blev de..
Är jag i form imorrn blir de bak av lussebullar.

Tack för dom fina kommentarerna från er som var på dopet, vi är så glada att så många kom och att alla verkade ha trevligt. Nu måste Nellies rum bli färdigt så vi kan ställa in alla saker för just nu upptar dom halva vardagsrummet. Jag är så glad över alla saker hon fick kan knappt förstå att man kan få så mycket.
Ett extra tack skickar vi till Nina som läste en dikt för Nellie i kyrkan, de var så fint.
Imorrn ska jag försöka redigera bilderna och lägga ut dom har verkligen inte orken idag, nu blir de duschen sen sängen!

Kram och god natt

Inga kommentarer: