onsdag 27 augusti 2008

Update..

Fullspäckad dag..
Gick jätte bra på skolan, allt är mer uppstyrt än vad jag trodde och de känns bra. En tjej kommer läsa samma ämnen som mig och verkar jätte trevligt så de känns skönt..
Så imorrn ska alla böcker köpas så allt är ordnat och klart, på fredag är de mentor möte men då för svenskan..
Där verkar de vara ett annat upplägg så de ska bli intressant!

Ikväll är planen soffan är trött och snuvig så jag orkar inte göra speciellt mycke..
Men de blev iaf en mycket god middag kasslergratäng med ris a la frida både jag och vilda var nöjd med resultatet. Så imorrn tror jag att jag ska bjuda mamma på kassler lunch!

1 kommentar:

Carina A sa...

Skickar en gonattkram till dej och Vilda!
Puss på er!!
( Kl är 02.15 och jag tror läkarn krasade sönder axeln vid undersökningen idag =( , lär inte bli mkt sömn inatt...hoppas du får en bra dag!
/C