lördag 16 augusti 2008

Lördag morgon

Gosch va skönt de är att sova på morron, speciellt då de är så där lagomt varmt i sängen hunden sover på huvudkudden alldelens snällt då är de underbart att ligga kvar...
Men efter en stund är de dags att kliva upp och fika hör och häpna så har jag börjat vara hungrig när jag vaknar. Detta är väldigt eget eftersom jag aldrig i mitt 21 åriga liv någonsin varit hungrig på morron men de är riktigt skönt jag tror de är den sena långpromenaden på kvällen som gör hungern..
Nu är de snart dags för långprommis i de fina vädret, annars idag blir de att packa och försöka få med allt inför imorrn..
Ikväll ska vilda göras iordning de grövsta och imorrn blir de upp med tuppen och fixa de sista, vädret ser ut att vara på vår sida 20 grader och sol säger väderleken så nu håller vi tummarna att dom har rätt..

Nu har jag Alva och Tilde på telefonen så jag ska snabb prata med dom och sedan klä på mig och bege mig ut!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: