lördag 30 augusti 2008

lördag kväll..

ibland infinner sig den där känslan av lycka, att de är bra tider på väg att de faktiskt kan leda till något bra...
Just nu känns de så de mesta i mitt liv flyter på och de få motgångar som kommer mot mig tar jag med en klackspark..
Om än de finns vissa grejer som ligger och gror och stör mig så orkar jag inte bry mig, jag tänker njuta av den här känslan vare sig ni vill de eller inte..

Vilda har varit så snäll hela kvällen idag slapp R utskällning och vilda blev överlycklig då hon såg vem de var, självklart innebär de bus och bentuggande..
Bara massa surr och otroligt trevligt, tiden bara flyger iväg ja de är väl så de ska vara...

Nu tänker jag lägga mig i soffläge ta min lilla skrutt och bara mys, en riktig myskväll!

Kram

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Hej gumman
Jag önskar dig all lycka i världen och jag hoppas att du skall bli lycklig och våga tro på dina känslor men.... det är inte alltid så enkelt men du ska se att om man skydar långsamt så ordnar allt sig

kramar om dig
Mamma