onsdag 13 augusti 2008

regn regn och åter regn..

Jag blir så less varför kan de inte bara få vara uppehåll, allt detta regnande får en ju att tappa lusten inte ens hundarna vill vara ute..
Kakan vill absolut inte träna, vet ni hur äckligt de är att ligga ute i blött gräs? Nä just de och de tänker hon absolut inte göra..
Så idag kommer de inte bli speciellt mycket gjort med hundarna, Vilda ska få springa nått varv för att träna i blött gräs men annars blir de endast inne aktiviteter...

Allt med skolan är nu grönt ingenting kan beskriva min lycka över att detta går igenom, nu ska jag bara försöka få till att jag får börja träna igen annars kommer aldrig min kropp hålla för att sitta så pass mycke som jag ändå kommer måsta göra..
ska dit på möte på måndag och disskutera allt, jag hoppas verkligen på de bästa...
Så den 25e börjar skolan pappren har inte kommit än men jag hoppas allt är färdigt och klart..

I helgen blir de ännu en lugn helg på söndag är de utställning och då är de bäst att hålla sig lugn så man orkar upp i ottan igen! Jag längtar som en tok är så roligt med utställning oavsett resultat jag vet redan att min lilla kines flicka är underbart fin :)
Alltid lika roligt att höra alla disskutioner runt ringen, alla dåliga förlorare som bara måste skylla på att domaren varken kan rasen eller överhuvudtaget kan döma.
Ja mycke får man höra de är inte mer än att skratta, de är en lek inte på blodigt allvar men uppenbarligen är de så vissa ser de.

Nu är de dags att börja fundera på vad man ska sy idag, jag är sugen på nånting med starka färger för att lysa upp denna dag och förhoppningsvis även himlen..

Go Morron

Inga kommentarer: